مانچسٹر یونائیٹڈ نے مالڈووا میں شیرف کو 2-0 سے شکست دے کر پہلا پوائنٹ حاصل کیا۔

مالڈووا میں مانچسٹر یونائیٹڈ شیرف

مانچسٹر یونائیٹڈ نے مالڈووا میں شیرف کو 2-0 سے شکست دے کر پہلا پوائنٹ حاصل کیا۔

  • مانچسٹر یونائیٹڈ نے مالڈووا میں شیرف کو 2-0 سے شکست دے کر پہلا پوائنٹ حاصل کیا۔
  • ایرک ٹین ہیگ کی ٹیم کو گروپ ای میں اپنا ابتدائی میچ ریئل سوسیڈاد سے ہارنے کے بعد کرنا تھا۔
  • جب 17ویں منٹ میں جدون سانچو نے گول کیا تو شیرف کو ابتدائی دباؤ میں نہیں لایا گیا۔

مانچسٹر یونائیٹڈ نے مالڈووا میں جمعرات کو شیرف کو 2-0 سے شکست دے کر یوروپا لیگ مہم کے اپنے پہلے پوائنٹس حاصل کیے۔

ایرک ٹین ہیگ کی ٹیم کو گروپ ای میں اپنا ابتدائی میچ ریئل سوسائڈاد سے ہارنے کے بعد کرنا تھا، لیکن انھوں نے شاید ہی کبھی یہ تاثر دیا کہ انھیں مشرقی یورپ میں مشکلات کا سامنا ہے کیونکہ انھوں نے ایک گروپ حریف کو آسانی سے شکست دی تھی جس نے ریال میڈرڈ کو شکست دی تھی۔ پچھلے سال چیمپئنز لیگ۔

جب 17ویں منٹ میں جدون سانچو نے گول کیا تو شیرف کو ابتدائی دباؤ میں نہیں لایا گیا۔ نیچے کونے میں گاڑی چلانے سے پہلے اس نے کرسچن ایرکسن اور برونو فرنینڈس کے ساتھ اچھا تعلق بنایا۔ اس وقت سے، یونائیٹڈ نے دباؤ ڈالا، اور نصف کے اوپر ہونے سے پہلے، پیٹرک کوپوزو نے دباؤ کے نتیجے میں ڈیوگو ڈالوٹ کو غیر رسمی طور پر نیچے لایا۔

پنالٹی اسپاٹ سے کرسٹیانو رونالڈو نے یوروپا لیگ میں اپنا پہلا گول کیا۔ آرام دہ دوسرے ہاف میں، یونائیٹڈ کو اس سے یا کسی اور سے مزید کچھ نہیں چاہیے تھا کیونکہ وہ بین الاقوامی وقفے سے پہلے اپنے آخری میچ سے گزر چکے تھے۔

بہت سے کھلاڑی ایسے تھے جنہوں نے گیرتھ ساؤتھ گیٹ کے منصوبوں کو انگلستان کی اٹیکنگ پوزیشنز میں گہرائی کی وجہ سے چھوڑ دیا تھا۔ مانچسٹر یونائیٹڈ کے ساتھ اپنے پہلے کے مقابلے میں اپنے دوسرے سیزن کا نمایاں طور پر مضبوط آغاز کرنے کے بعد، سانچو بلاشبہ ان میں سے ایک تھا۔ چیسیناؤ میں، یہ رجحان جاری رہا، جس کا آغاز ایک گول سے ہوا جو 17ویں منٹ میں احتیاط سے کیا گیا، بالکل اسی طرح جیسے شیرف کا دباؤ مخالف گول کے علاقے پر بڑھنا شروع ہو رہا تھا۔

ایرکسن یونائیٹڈ فارورڈز کو بالکل اسی قسم کی خدمات فراہم کر رہے تھے جس کی انہیں ضرورت تھی، جیسا کہ اس سیزن میں اکثر ہوتا رہا ہے۔ تین تیز قدموں کے بعد، سانچو میکسم کوول سے نیچے چلا رہا تھا جب ڈین کے شاندار پاس نے اسے پینلٹی باکس کے بالکل اندر رکھ دیا تھا۔ ہو سکتا ہے کہ اس نے وقفے سے ایک سیکنڈ پہلے حاصل کر لیا ہو، اس سے دوبارہ فائدہ ہوا کہ انٹونی نے اسے گرمیوں کے حصول کے طور پر پچھلی پوسٹ پر چن لیا۔ شیرف گول کی ایک بار پھر شکست ہوئی، لیکن Stjepan Radeljic نے معجزانہ طور پر گیند کو لائن سے باہر صاف کرنے کے لیے زمین حاصل کی۔

ایسا لگتا ہے کہ سانچو کو آخر کار اس سیزن کے بعد اپنا آغاز مل گیا ہے جس میں اس میں اولڈ ٹریفورڈ کے مینیجر کی طرح اتار چڑھاؤ آیا تھا۔ انٹونی کی آمد کے بعد سے، اس کی ٹیم میں ایک جگہ ہے جو اس کی ہے، اور وہ معقول طور پر اس بات کا یقین کر سکتے ہیں کہ فارم میں بڑی کمی کو چھوڑ کر، وہ یونائیٹڈ کے بائیں بازو کے کھلاڑی ہوں گے۔

یہ بات قابل بحث ہے کہ بورسیا ڈورٹمنڈ میں اس کی بہترین فارم بائیں طرف آئی یا دائیں (وہ دونوں پوزیشنوں میں بہترین تھا)، لیکن اس کے لیے بہتر ہے کہ وہ ایک ہی پوزیشن پر لگاتار کھیلے اس سے کہ وہ ایک ہفتہ سنٹر فارورڈ کھیلے اور پھر اگلے ہفتے دوسرے کنارے.

اگرچہ یہ حال ہی میں متحدہ کی جرسی میں سانچو کی بہترین کارکردگی نہیں تھی، لیکن وہ ٹین ہیگ کی رہنمائی میں بہتر ہوا ہے، ایک زیادہ قابل اعتماد اور مستقل قوت بن گیا ہے۔ اپنے حالیہ چھ کھیلوں میں، اس نے تین گول اسکور کیے ہیں، ان میں سے ایک کے علاوہ باقی سب بائیں بازو سے آئے تھے۔ صرف چند ہفتے باقی ہیں، سانچو کے پاس اب بھی ساؤتھ گیٹ کو قائل کرنے کا موقع ہے کہ وہ قطر کا سفر کرنے کے لیے کافی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہا ہے۔

پچھلے سال سینٹیاگو برنابیو کے یادگار لمحات شاید دوبارہ نہ آئے ہوں، لیکن مالڈووین چیمپئنز نے پھر بھی یہ ظاہر کیا کہ ان کا تعلق یورپ کے بڑے ناموں میں ہے۔ پچھلے سال کے عملے کے لیے یہ کافی مشکل ہو گا کہ وہ صرف ان اسٹنٹس کو ڈپلیکیٹ کریں جس نے یورپی اسٹیج پر بہت سے لوگوں کو حیران کر دیا، لیکن یہ شیرف وہ شیرف بھی نہیں تھا۔

اس ٹیم کے ستارے، بشمول کرسٹیانو، اڈاما ٹرور، اور میچ جیتنے والے سیباسٹین تھِل نے، بیرون ملک جانے کے لیے اپنی مضبوط چیمپئنز لیگ فارم کا بجا طور پر فائدہ اٹھایا ہے۔ ریئل میڈرڈ کے خلاف 2-1 کی فتح سے شروع ہونے والا کوئی بھی اسٹیڈیونل زمبرو میں ابتدائی لائن اپ میں نہیں تھا۔

تاہم، ایک سابق KGB آپریٹو کی غالب ٹرانسنسٹرین فرم کی حمایت یافتہ شیرف نے ان کے ناموں کو ٹیلنٹ کی دولت سے بدل دیا ہے۔ Iyayi Atiemwen، جنہوں نے میچ ڈے 1 پر اومونیا میں 3-0 سے فتح حاصل کی تھی، انجن روم میں Cedric Badolo اور Mohamed Diop کے ساتھ مضبوط قبضے میں نظر آئے۔

ہوسکتا ہے کہ کپتان ریڈیلجک اسٹار پرفارمر رہا ہو کیونکہ وہ اکثر یونائیٹڈ پاس کو حفاظت سے ہٹانے کے لئے ہاتھ میں تھا کیونکہ رونالڈو اپنے کندھے پر خوفناک انداز میں لپکتا تھا۔

یہ بین الاقوامی ٹیم شاید زیادہ دیر تک قائم نہیں رہے گی، لیکن اب اور نومبر کے درمیان ان کے پاس کم از کم ایک موقع ہے، کم از کم، آنے والے سیزن کے لیے یوروپا کانفرنس لیگ میں جگہ بنانے کا۔ وہ مندرجہ ذیل گیمز میں Real Sociedad کو نقصان پہنچانے کے قابل ہو سکتے ہیں اگر وہ صرف اس مہلک پاس کو تلاش کر سکیں جو اس میں ان سے بچ گیا تھا۔

کرسٹیانو رونالڈو نے زیادہ کچھ نہیں کیا کیونکہ وہ گزشتہ ماہ برینٹ فورڈ کے خلاف 4-0 سے شکست کے بعد پہلی بار مانچسٹر یونائیٹڈ کے ابتدائی لائن اپ میں واپس آئے تھے تاکہ یہ تجویز کیا جا سکے کہ ٹین ہیگ کو ایک ایسی حکمت عملی کو ختم کرنے کی ضرورت ہے جو پرتگالیوں سے آگے بڑھی ہوئی نظر آتی ہے۔

تجربہ کار کھلاڑی، 37، گیند کی تلاش میں گہرا اور گہرائی تک جائے گا، جو کہ ایک سینٹر اسٹرائیکر کے طور پر اس کے مقابلے میں دلوٹ کے میدان کے علاقے میں کہیں زیادہ چھوئے گا۔ شیرف کے پچھلے چار اسے گھومنے دینے پر راضی تھے، اگر وہ اپنے ساتھ محافظوں کو لاتا تو اس کا کوئی مطلب ہوتا۔ اگرچہ ریڈیلجک نے اسے توازن سے دور پھینکنے کے لئے جعلی ٹچ لیا تھا، لیکن اس نے ایک ہی لمحے پر اونچی اور چوڑی راکٹ کیا جب اس نے حقیقت میں شیرف ڈیفنس کے پیچھے خلا میں بڑھایا۔

تاہم، رونالڈو رونالڈو ہی رہے، پنالٹی اسپاٹ سے یونائیٹڈ کا دوسرا گول کر کے کھیل کا اختتام کر دیا۔ اس کے پاس فی الحال 699 کلب گول ہیں، لہذا یہ کہے بغیر کہ یونائیٹڈ کا آنے والا کھیل مانچسٹر ڈربی سے بہت زیادہ متاثر ہوگا۔ یہاں تک کہ اگرچہ اس کی فٹ بالنگ کی صلاحیت پہلے جیسی نہ ہو، اس شخص کی کہانی سنانے کی صلاحیت میں کوئی کمی نہیں آئی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *